Здравейте, днес посетих Динекспрес в Пловдив онзи малкия до хотел Родопи на ъгъла преди сфетофарите на Кукленско шосе. Целта ми беше да се нулира компа защото ми светеше лампата на еърбега и жълтата за CONTROL SYSTEM FAILURE. Изчистиха ми грешките, платих 20 лв. Потеглих , спрях на шел заредих за 30 лв и продължих до "Авенюто". Паркирах пред него. Останах близо 2 часа там имах среща. През тези 2 часа отидох веднъж до колата да взема едни документи от задната седалка. Отключих другата врата - не шофьорската а дясната. Взех документите и пак заключих. После след около 30 мин реших да тръгвам. Влезнах в колата врътнах ключа и никакво палене , абсолютно никакво. Помислих че е имобилайзера и започнах да правя онази процедура с натиснатия педал на газта при положение контакт но никаква лампа не ми светна все пак реших да запаля и врътнах - запали но пак ми изписа CONTROL SYSTEM FAILURE ( жълтата лампа ). Какво е станало някой може ли да ми обясни. Възможно ли е понеже когато паркирах загасих , но видях че не съм паркирал добре и врътнах ключа да запяля веднага без да изчакам да се тества компа . Или да е от това че батерията на ключа е много слаба и почти няма ток в нея. Или какво ?? Помагайте много съм притеснен.
Известие
Collapse
No announcement yet.
Алфа 147 проблем с компютъра за паленето
Collapse
X
-
Алфа 147 проблем с компютъра за паленето
Тагове: Няма
-
Това не е нормално току що се прибирами влизам и бързам да пиша. Това че няма отговор не е фатално. Какво стана в случая. Качих се в колата и от яд и направих такова изрезване че и се зави свят. Жълтата лампа съответно изгасна и сега нямам никакви светлини да ме дразнят. Но все пак за мен си остава загадка какво е довело или по конкретно каква е причината да не запали одеве. порових се в книжката която е на английски и какво останових . Пише че колата не бива да се оставя продължително време на слънце защото аджеба някакви неща там загрявали и компа можело да даде грешка именно в имобилайзерната част. Е верно колата беше на слънце и вътре беше поне 60 градуса, но това е недопустимо в случая. Може и да не съм прав , но ако някой се е сблъсквал с подобен случай моля да сподели ще е от полза за всички . И още нещо колата скърца на неравен път все едно иска някъде да се смаже . Като скърцане имам в предвид като старо легло с пружини направо ме е срам да я карам а инак боята и външния вид и е все едно вчера съм я купил както отвън така и отвътре. Има ли някъде нещо за смазване за да я гресирам и да не скрибуца . Благодаря предварително за отговорите. А и този индикатора за километрите си мига ли мига тва пък как се оправя.
-
Не се ядосвай за слънцето. Има едни ровери дето на определени места в България не искат да палят
. За скърцането трябва да посетиш някой майстор и да прегледа предницата. Най-вероятно ти скърцат втулките на горните носачи. За всичко останало трябва добър диагностик, не просто майстор с компютър. Успех!
"Аз не съм гинеколог по принцип, но мога да погледна"
Comment
-
Първоначално публикувано от souze Покажи съобщениеНе се ядосвай за слънцето. Има едни ровери дето на определени места в България не искат да палят
. За скърцането трябва да посетиш някой майстор и да прегледа предницата. Най-вероятно ти скърцат втулките на горните носачи. За всичко останало трябва добър диагностик, не просто майстор с компютър. Успех!
Comment
-
Така, значи сутрин като отивам на работа няма проблем . На обед като се връщам , спирам до един супермаркет излизам след 30 минути от него и пак няма палене. Оставам колата пия кафе , прибирам се с такси , после жената ме кара с другата кола до местопроизшествието , въртя ключа пали си от раз и се прибирам. Когато ми триха грешките показа следното.
1.Датчик - разпределитен вал - малкия евтиния ( били два )
2.Иммобилайзер.
"майстора" каза че е на 100% сигурен че е от датчика. Ама на мен нещо ми се чини , че е от иммото. Жената иска да я продава и да си купува пак нисан , на мен не ми се занимава повече с псевдо монтьори. Някакви съвети от патили по подобен начин.Last edited by Ordonez; d.m.y г., 17:10.
Comment
-
Добре де , нали форумите са за това да си чешем езиците. Мисълта ми е много елементарна, ако сменя този датчик , който е малкия по евтиния и струвал 68 лв , а с труда ставало 100 лв (32 лв труд). И пак прави мизерии и се окаже че е иммото, какъв е смисъла се питам аз от предходното упражнение. Е да смисъл има даваш ляб на някой майстор и оборот в магазин за части. Звучи ми глупаво. Ако бях в Гърция в сервиз хората понеже там са майстори ти решават проблема за секунди понеже имат опит, за разлика от тукашните аматьори. Леко примерче , а мога да ти дам поне 20 подобни. Преди 2 години отивам със служебния джип Митсубиши Оутландер до Атина , но се замотах две седмици и когато погледнах километража показваше 19100 км. Джипа бе нов и в гаранция и трябваше да се тества и смени маслото. Преди това бях питал колко струва операцията и ми казаха 520 лв с ДДС всичко. обаче трябвало записване предварително че имали много работа . Това става в БГ ( Пловдив) , откъдето е закупен. Звъннах и ги попитах международната гаранция важи ли за Гърция и за кои сервизи. казаха ми че важи. Та скачам аз в един такъв в гр. Коринтос и кат го почнаха за 45 минути бяха готови братята гърци. Операцията му струваше 112 евро - сиреч 220 левчета. Това е с 300 кинта по тънко от БГ . Е питам аз това нормално ли е??? Точно поради такива хиляди причини съм скептичен към нашите "майстори" и им нямам никакво доверие. Проблема е че нямам път скоро до Солунско и това е причината да се ровя тук с надеждата , че някой препатил ще сподели опита си.
Comment
-
Колата може да не пали и от 2-те посочени грешки.
Само че при проблем с имобилайзера би следвало лампата с ключ на таблото да не изгасва при опит за палене.
А за датчиците на разпределителния и коляновия вал много често са се оплаквали хората из форума, че правят проблеми при загряла кола при начална фаза на заминаване.
А като си отидат напълно е ясно че няма палене.Alfa 147 Q2 1.9 JTDm 16v @150++ 2007 червената злобичка ;;; Zafira 1.9 JTD@120++ - белият кенеф
ex. Alfa 155 1.7 '93;;; ex. Alfa 147 1.9 JTDm 16v @140+ R.I.P. ;;; ex. Lancia Lybra 2.4 JTD@140HP+ 2001
Comment
-
Първоначално публикувано от pr_00f Покажи съобщениеКолата може да не пали и от 2-те посочени грешки.
Само че при проблем с имобилайзера би следвало лампата с ключ на таблото да не изгасва при опит за палене.
А за датчиците на разпределителния и коляновия вал много често са се оплаквали хората из форума, че правят проблеми при загряла кола при начална фаза на заминаване.
А като си отидат напълно е ясно че няма палене.
Comment
-
Звучи ми доста странно 147 да няма индикация за възприемането на кода на имобилайзера от ключа?
Провери в книжката на колата - би следвало да си пише.
Или някой колега да каже.
Дори и да не е ключ , поне да пише code или нещо от сорта ?Alfa 147 Q2 1.9 JTDm 16v @150++ 2007 червената злобичка ;;; Zafira 1.9 JTD@120++ - белият кенеф
ex. Alfa 155 1.7 '93;;; ex. Alfa 147 1.9 JTDm 16v @140+ R.I.P. ;;; ex. Lancia Lybra 2.4 JTD@140HP+ 2001
Comment
-
Alfa 147 Q2 1.9 JTDm 16v @150++ 2007 червената злобичка ;;; Zafira 1.9 JTD@120++ - белият кенеф
ex. Alfa 155 1.7 '93;;; ex. Alfa 147 1.9 JTDm 16v @140+ R.I.P. ;;; ex. Lancia Lybra 2.4 JTD@140HP+ 2001
Comment
-
Ами значи си е същото.
Като се подаде контакт, еку-то разпознава ключа и чак тогава разрешава запалването на двигателя ( само ако лампата е изгаснала).
А лампата трябва да светне при първоначалното завъртане на ключа в позиция контакт.Alfa 147 Q2 1.9 JTDm 16v @150++ 2007 червената злобичка ;;; Zafira 1.9 JTD@120++ - белият кенеф
ex. Alfa 155 1.7 '93;;; ex. Alfa 147 1.9 JTDm 16v @140+ R.I.P. ;;; ex. Lancia Lybra 2.4 JTD@140HP+ 2001
Comment
-
Първоначално публикувано от Ordonez Покажи съобщениеТова не е нормално току що се прибирами влизам и бързам да пиша. Това че няма отговор не е фатално. Какво стана в случая. Качих се в колата и от яд и направих такова изрезване че и се зави свят. Жълтата лампа съответно изгасна и сега нямам никакви светлини да ме дразнят. Но все пак за мен си остава загадка какво е довело или по конкретно каква е причината да не запали одеве. порових се в книжката която е на английски и какво останових . Пише че колата не бива да се оставя продължително време на слънце защото аджеба някакви неща там загрявали и компа можело да даде грешка именно в имобилайзерната част. Е верно колата беше на слънце и вътре беше поне 60 градуса, но това е недопустимо в случая. Може и да не съм прав , но ако някой се е сблъсквал с подобен случай моля да сподели ще е от полза за всички . И още нещо колата скърца на неравен път все едно иска някъде да се смаже . Като скърцане имам в предвид като старо легло с пружини направо ме е срам да я карам а инак боята и външния вид и е все едно вчера съм я купил както отвън така и отвътре. Има ли някъде нещо за смазване за да я гресирам и да не скрибуца . Благодаря предварително за отговорите. А и този индикатора за километрите си мига ли мига тва пък как се оправя.Първоначално публикувано от Ordonez Покажи съобщениеТакава лампа въобще не ми свети, просто никога от как съм я взел колата не ми е светела такава лампа. С две думи като съм на кинтакт нямам такава лампа, знам за какво говориш но не ми е светела никога , така че няма как и да изгасне.
Трудното палене при висока температура навява на тръгнал да си ходи датчик на коляновия вал,а такова "приятно" скърцане има,като тръгне да си ходи някой от долните шарнири.Другите елементи на окачванито,като си тръгнат издават най-често звук като удар на метал в метал.Alfa Romeo 1.9 JTD 00 sigpic
Comment
Comment